Witryna internetowa – w jaki sposób powinna być zaprojektowana?

Wyobraźmy sobie, że wchodzimy do sklepu – w jednym, czujemy się dobrze, pragniemy się porozglądać i pewnie coś nabędziemy, a w drugim – momentalnie chcemy wyjść. Od czego zależy nasze pierwsze wrażenie? Z pewnością nie od towaru na sklepowych półkach, bowiem wiemy jeszcze przed wejściem, co sklep oferuje. To sprzedawcy sprawiają na nas takie a nie inne wrażenie. To od nich zależy, czy zostaniemy tu na dłużej, czy zaraz wyjdziemy. Strony, to takie sklepy, gdzie też napotykamy się ze sprzedawcami, chociaż ich nie zauważamy.

I tak jak w stereotypowym sklepie, tak i tu najistotniejsze jest pierwsze wrażenie. Tworzenie stron internetowych nie polega jedynie na wpisaniu danych firmy, wstawieniu kilku fotografii, przedstawieniu oferty – co potwierdza cms WordPress.

Bowiem ta strona internetowa będzie musiała dla nas wykonywać pracę, należy nadzwyczaj poprawnie przemyśleć jak ma być skonstruowana, żeby tak jak w ulubionym sklepie, choćby porozmawiać ze sprzedawcą. To co bardzo dobre, powinno być w sklepie na akcentowanym miejscu, aby kontrahent od razu zwrócił na to uwagę.

Każdy wyśmienity sprzedawca ma z pewnością swoje sztuczki, które zezwolą klienta związać ze sklepem na dłużej. Nie wystarczy jedynie mieć stronę firmy – wypada zapracować sobie na zaufanie oraz lojalność klientów, a to już potrzebuje wielu pomysłów. Witryny internetowe są wizytówką firmy, niemniej jednak to my musimy sprawić, aby kontrahent odwiedzając należącą do nas jednostkę gospodarczą w internecie był usatysfakcjonowany, a jego odwiedziny nie były pierwsze i ostatnie.

Najistotniejsze jest stworzenie bardzo porządnych relacji z konsumentami. Internauci, odwiedzając witryny www, uwielbiają na nich znaleźć jakieś ciekawostki, porady z danej dziedziny, mieć możliwość zadania zapytania i uzyskania prędkiej odpowiedzi. Jeśli zdecydujemy się na taki typ kontaktu z klientami, musimy pamiętać, że odpowiedzi powinny być udzielane w krótkim czasie. Kilkudniowy termin odpowiedzi prawdopodobnie spowoduje, że skonstruowany przez nas prawdopodobny klient już nie będzie jej oczekiwał, a oraz naszą klarowną witrynę internetową będzie omijał szerokim łukiem. To, że sprzedawcy nie widać na stronie internetowej, nie oznacza, że kontrahent nie oczekuje kontaktu z nim. Dlatego przystępując do pracy nad stworzeniem witryny www, musimy od początku wiedzieć czego pragniemy, oraz jak mają wyglądać nasze kontakty z klientami.

Dodaj komentarz